Dokładamy wszelkich starań, aby zakupy były dla Ciebie jak najlepsze, ale zdajemy sobie sprawę, że czasami zdarza się, że produkt Ci nie odpowiada i musisz go wymienić, zwrócić lub reklamować.
Możesz wymienić, zwrócić lub zareklamować swoje zamówienie w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Przed zwrotem paczki do naszego magazynu MUSISZ wypełnić Formularz online.
Wszelkie instrukcje, w tym adres do zwrotu paczki, otrzymasz na swój adres e-mail po wypełnieniu formularza online. Jeśli masz problem z wypełnieniem formularza online, skontaktuj się z nami pod adresem: info@fenzy.pl
WYPEŁNIJ FORMULARZ ONLINE
1. Zwracany produkt musi być w takim stanie, w jakim go otrzymałeś.
2. Produkt musi zostać zwrócony w stanie nienoszonym i niepranym w oryginalnym opakowaniu ze wszystkimi powiązanymi metkami. W przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do odmowy takiego zwrotu zgodnie z naszymi warunkami handlowymi.
3. Ze względów higienicznych i zdrowotnych ogranicza się zwrot następujących produktów:
- Nie przyjmujemy zwrotów kolczyków
- Kostium kąpielowy można zwrócić tylko wtedy, gdy folia ochronna nie została usunięta.
- Buty można zakładać wyłącznie w pomieszczeniach
4. W przypadku, gdy towar NIE zostanie zwrócony w takim samym stanie, w jakim otrzymał go klient, sklep internetowy Fenzy ZASTRZEGA SOBIE PRAWO do:
- odjąć 67 PLN (15 € )od ceny zakupu, jeśli artykuł jest BRUDNY
- odjąć 45 PLN (10€) od ceny zakupu, jeśli artykuł jest ZGNIECIONY
- odmówić zwrotu w przypadku, gdy artykuł jest ZNISZCZONY
1. WYMIANA
Bezpośrednia wymiana produktu poprzez formularz online nie jest możliwa.
Jeśli chcesz wymienić otrzymany przedmiot, po prostu wybierz opcję „zwrot pieniędzy" w internetowym formularzu zwrotu.
Postępuj zgodnie z instrukcjami dotyczącymi zwrotu przedmiotu, które zostaną przesłane na Twój adres e-mail po wypełnieniu formularza online.
Pieniądze za zwrócony produkt zostaną zwrócone na Twoje konto bankowe w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki w naszym magazynie.
WYPEŁNIJ FORMULARZ ONLINE
Możesz natychmiast zamówić żądaną wymianę na naszej stronie internetowej.
Wymiana zostanie wysłana w szacowanym terminie dostawy podanym na stronie internetowej.
Złóż nowe zamówienie
2. REKLAMACJA
Jeśli otrzymałeś zły lub uszkodzony produkt, przepraszamy. Rozpatrzymy Twoją skargę tak szybko, jak to możliwe.
W przypadku otrzymania uszkodzonego lub brudnego produktu prosimy o zrobienie wyraźnego zdjęcia produktu i przesłanie zdjęć wyraźnie pokazujących uszkodzenie na nasz adres e-mail: info@fenzy.pl przed zwrotem produktu.
Następnie możesz skompilować formularz online, zaznaczając, że otrzymany artykuł jest uszkodzony lub brudny.
Wszelkie instrukcje, w tym adres do zwrotu paczki, otrzymasz na swój adres e-mail po wypełnieniu formularza online. Jeśli nie otrzymasz wiadomości e-mail lub nie musisz wypełniać formularza online, skontaktuj się z nami pod adresem: info@fenzy.pl
3. ZWROT
Jeśli Twoje zamówienie nie odpowiada, możesz je zwrócić i wybrać opcję zwrotu pieniędzy.
PRZED wysłaniem paczki MUSISZ wypełnić formularz online. Wprowadź dokładne informacje o swoim koncie IBAN i właścicielu konta w formularzu online.
Wszystkie instrukcje, w tym adres do zwrotu przesyłki, otrzymasz na swój adres e-mail po wypełnieniu formularza online. Jeśli nie otrzymasz e-maila lub nie musisz wypełniać formularza online, skontaktuj się z nami pod adresem: info@fenzy.pl
WYPEŁNIJ FORMULARZ ONLINE
MUSISZ wydrukować podsumowanie formularza online, które otrzymasz w wiadomości e-mail i dołączyć je do przesyłki. W przypadku braku formularza w przesyłce zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji zwrotu do 60 dni.
WAŻNY:
Możesz zwrócić paczkę za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej. Niestety NIE pokrywamy kosztów wysyłki Twojego zamówienia, dlatego radzimy wybrać najtańszą opcję dostawy z opcją śledzenia przesyłki.
Każda usługa kurierska umożliwia dostawę zwrotną bez konieczności zapłaty gotówki przy odbiorze dla Fenzy jako odbiorcy.
Nie wybieraj usługi bez śledzenia i zachowaj dowód z numerem śledzenia przesyłki, dopóki nie zwrócimy Ci ceny zakupu.
Zwrócimy cenę zakupu w ciągu 14 dni od otrzymania paczki do naszego głównego magazynu.
Wprowadź dokładny numer konta IBAN (patrz przykład IBAN poniżej) oraz informacje o posiadaczu rachunku (imię, nazwisko i adres posiadacza rachunku IBAN) w formularzu online.
W przypadku błędnego IBAN proces zwrotu może się wydłużyć do 60 dni.
Koszt transakcji bankowej w przypadku zwrotu kosztów pokrywa Inteko d.o.o. i jest on dla Państwa bezpłatny
Jeśli podasz nam nieprawidłowy numer IBAN, klient zostanie obciążony kosztami ponownej transakcji (23 PLN) przy ponownym przelewie. Dziękuję za zrozumienie.
Możesz przeczytać więcej o naszych warunkach w ogólnych warunkach