Aby się z nami skontaktować, napisz do nas info@fenzy.pl

Koszyk0

Koszyk


N. artykuł: 0

Gwarancja 100% satysfakcji. Jeśli zamówiony produkt źle na Toby leży, zmieniłeś zdanie, lub z jakiegoś innego powodu chcesz go zwrócić możesz go zwrócić w ciągu 14 dni! Możesz zapłacić gotówką przy odbiorze, Pay Pal lub kartą kredytową.

Warunki ogólne

Warunki ogólne


1. Ogólne

Ogólne metody i warunki są opracowywane zgodnie ze standardami ochrony konsumentów na podstawie zakazu wykluczania Rzeczpospolita Polska, obchodzone są Komory Przemysłowe i międzynarodowe kodeksy handlu online i elektronicznego. Fenzy (sklep internetowy) jest zarządzany przez INTEKO D.O.O., operatora sklepu internetowego.

Raport i adres: INTEKO d.o.o., Slap 3E, 5271 Vipava, Słowenia Numer rejestracyjny: 5316251000; NIF: SI62410105

Zakupom lub rejestracjom w Fenzy konsument pozwala handlowcowi: przechowywanie, przetwarzanie i wykorzystywanie Danych Osobowych przekazanych za pośrednictwem formularza internetowego (do momentu anulowania) w następującym celu posiadania, pętlach: na posiadaniu środków (inne: marketing dochodowy) , ankiety, statystyki.

Konsument może zażądać (na piśmie lub w inny dogodny sposób) sprzedawcę, usunąć z bazy danych w celach marketingu bezpośredniego. Te metody i ogólne warunki określają funkcjonowanie sklepu internetowego, prawa i obowiązki odwiedzającego, użytkownika i kupującego, a także relacje biznesowe między sprzedawcą a użytkownikiem jako konsumentem produktów w sklepie internetowym.

2. Dostępność informacji

Sprzedawca zobowiązuje się zawsze zapewnić Użytkownikowi:

  • Informacje o tożsamości przedsiębiorcy (siedziba i numer rejestracyjny, w którym zarejestrowana jest firma);
  • Informacje kontaktowe, które pozwalają użytkownikowi szybko i sprawnie komunikować ze sprzedającym;
  • Informacje o usługach oferowanych przez sklep internetowy, w tym o usługach posprzedażowych i gwarancjach;
  • Informacje o dostępności produktów w serwisie sklepu internetowego oferującego:
  • Forma i warunki dostawy produktów lub usług.
  • Miejsce i czas dostawy;
  • Informacje o sposobie płatności;
  • Informacje o terminie, w jakim można odstąpić od umowy;
  • Warunki odstąpienia od umowy;
  • Informacje zwrotne;
  • Informacje o czasie rozpatrywania reklamacji;
  • Informacje o procesie reklamacyjnym użytkownika oraz informacje o kontakcie i miasto kontaktowe dla klienta.

3. Bezpieczeństwo danych osobowych

Sprzedawca zabezpieczy odpowiednie środki technologiczne i organizacyjne, aby zabezpieczyć przesyłanie danych z oddzielnymi danymi i płatnościami.

Autoryzowane systemy internetowe są odpowiedzialne za biezpieczeństwo autoryzacje i przelewy kart kredytowych. Autoryzacje kart kredytowych są wykorzystywane w czasie rzeczywistym z natychmiastową weryfikacją danych w bankach. Informacje o karcie nie się zapisywane na serwerze sprzedawcy.

Ze względów bezpieczeństwa są też użytkownicy, odpowiedzialny za bezpieczeństwo swojej nazwy i hasła oraz odpowiednią ochronę oprogramowania i antywirusa na swoim komputerze.

3.1. Zbieranie danych osobowych

Przy zawarciu umowy w sklepie internetowym (stronie internetowej) wymagane są: imię i nazwisko, pełny adres, numer telefonu oraz adres e-mail.

Przy zamawianiu przez Facebook biędzie konsument zapytany o podanie: imienia i nazwiska, pełnego adresu, numeru telefonu i adresu e-mail. Jeśli użytkownik chce, może dodać datę urodzenia, płeć, wiek, wymiary ciała itp. Te informacje mogą być wykorzystywane dla ankiet Fenzy.pl

W celu składania wniosków Fenzy może odpowiadać użytkownikom poprzez e-maili, poczte, telefonów komórkowych, czatów itp.
I zbierz następujące informacje: imię, nazwisko, data urodzenia, płeć, e-mail, adres dostawy, numer telefonu oraz wymiary ciała.

3.2. Zbieranie danych osobowych

Za każdym razem, gdy odwiedza konsument stronie internetowom Fenzy.pl, dane, takie jak naprzykład numer dostępu do strony internetowej, czas dostępu, przeglądane artykuły itp., Są automatycznie przypisywane (nie jako czas rejestracji). Informacje te są wykorzystywane do celów statystycznych oraz w celu poprawy zawartości i bezpieczeństwa strony

Użytkownik może zapobiec gromadzeniu danych osobowych za pomocą ustawenia plików cookies w przeglądarce internetowej.

Jeśli użytkownik nie jest zarejestrowany, dane neosobowe są również gromadzone przez usługi takie jak Google Analytics, Iprom, AdServer itp. który instaluje plik cookie na jednym użytkowniku. Usługi te nigdy nie rejestrują indywidualnych danych za pomocą plików cookie przy użyciu odpowiednich ustawień w Twojej przeglądarce. Korzystając ze stron Fenzy Facebook i Fenzy Instagram, dobrowolnie publikujemy zdjęcia i filmy na stronach Fenzy Facebook i Fenzy Instagram zezwolić administratorowi serwisu Fenzy (Inteko doo, Slap 3e, 5271 Vipava) na wykorzystywanie treści publikowanych w celach reklamowych na innych serwisach Fenzy.

4. Ochrona małoletnich

Sprzedawca sklepu internetowego nie przyjmuje zamówień od osoby, która wie lub podejrzewa, że jest osobą niepełnoletnią bez wyraźnego polecenia / zgody jej rodziców lub opiekunów prawnych.

Bez zgody rodziców lub opiekunów prawnych przedsiębiorca nie przyjmuje danych osobowych małoletniego oraz nie przekazuje informacji otrzymanych od dziecka osobom trzecim, chyba że pochodzą one od jego rodziców lub opiekunów prawnych.

5. Odpowiedzialność

Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby informacje publikowane w sklepie internetowym były aktualizowane i poprawiane, chociaż cechy produktów, terminy dostaw czy ceny mogą się szybko zmieniać i mogą nie być w stanie skorygować danych publikowanych w sklepie internetowym w samą porę.

W takich przypadkach sprzedawca zostanie powiadomiony o zmianiach i umożliwi odrzucenie / anulowanie zamówienia lub zmianę zamówienia.

Chociaż sprzedawca stara się dostarczyć dokładne zdjęcia produktów dostępnych w jego sklepie internetowym, wszystkie zdjęcia należy traktować jako symboliczne. Zdjęcia nie przedstawiają cech produktu.

6. Warunki zakupów w sklepie internetowym

Ze względu na charakter zakupów online oferta produktów online często się zmienia i szybko aktualizuje. Dlatego mogą wystąpić błędy, jeśli tak się stanie, prosimy o kontakt pod adresem info@fenzy.pl . Postaramy się jak najszybciej rozwiązać sytuację.

6.1. Czas dostawy

Czas dostawy towaru z magazynu w Polsce to trwa zwykle od 5 do 6 dni roboczych. Klient może jednak sprawdzić szacowaną datę każdego towaru za pośrednictwem sklepu internetowego. Wszystkie produkty w sklepie internetowym są dostępne w rozsądnym terminie.

6.2. Colectarea produselor

Przewoźnik poinformuje konsumenta o dacie i godzinie dostawy (za uprzednim powiadomieniem przez dystrybutora telefonicznie lub e-mailem).

Istnieje również opcja dostawy przez DHL Express, która kosztuje 114,90 zł. Zamówienia otrzymane do godziny 12:00 w ciągu tygodnia zostaną dostarczone tego samego dnia i dostarczone w ciągu 1-2 dni roboczych. Dostawy nie są realizowane w weekendy i święta. EKSPRESOWE DOSTAWY DHL ZAWSZE MAJĄ DODATKOWE KOSZTY. Przy wymianie artykułów zamówionych za pośrednictwem DHL Express wyślemy zamienniki przesyłką standardową.

6.3. Metody płatności

Koszt dostawy zakupów 280 pln wynosi 13 pln. Dostawa zamówień powyżej 280 pln jest bezpłatna. Koszt kalkulowany jest w koszyku przed złożeniem zamówienia.

- płatność kartą kredytowa (Visa, Maestro, Mastercard)

- Kod kredytu

- przesyłka pobraniowa

-. wyjątkowo za zamówienie możesz zapłacić szacunkowo. W przypadku tej metody płatności możesz napisać do nas e-mail na adres info@fenzy.pl

Istnieje również możliwość dostawy przez DHL Express za 114,90 zł. Ta opcja wysyłki nie jest bezpłatna. Jeśli wybierzesz płatność za pobraniem, automatycznie zgadzasz się zapłacić dokładną kwotę zamówienia gotówką w momencie dostawy (więcej informacji znajdziesz w naszych ogólnych warunkach handlowych).

6.4. Ceny

Wszystkie ceny w sklepie internetowym są podane w euro i zawierają podatek VAT, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami towarów, które nie zawierają kosztów transportu (patrz pkt. 3 i 10. Wszystkie ceny obowiązują w momencie zawarcia umowy).

6.5. Kody (voucher)

• Kod rabatowy
Kod rabatowy oferuje kilka korzyści przy zakupie za pośrednictwem sklepu internetowego Fenzy.pl i ma ograniczoną ważność. Kod jest uzyskiwany przez nowego kupującego za pośrednictwem elektronicznych powiadomień, wiadomości SMS lub w inny sposób. Kod może być wystawiony jako rabat procentowy lub stała kwota. Kodu nie można wymienić na gotówkę.

• Kod akredytacji
Klient otrzyma kod kredytu w przypadku odstąpienia od umowy i zamiast wpłaty na swoje konto bankowe wybierze unikalny kod kredytu do wartości dokonanego zakupu. Klient może użyć tego kodu przy kolejnym zakupie lub przy kolejnych zakupach, jeśli nie został on w całości wykorzystany przy pierwszym zakupie. Masz prawo zastosować kod gotówkowy.

6.6. Procedura zakupu

6.6.1. Zamówienie zostało przyjęte

Podczas realizacji zamówienia użytkownik (klient) otrzyma od sprzedawcy powiadomienie e-mailem „zamówienie zostało przyjęte". Użytkownik ma prawo do anulowania zamówienia i zmiany jego treści poprzez info@fenzy.pl lub messenger.

6.6.2. Zamówienie potwierdzone

Jeśli użytkownik (klient) nie anuluje zamówienia, zamówienie zostanie zrealizowane później. Po otrzymaniu zamówienia sprzedawca sprawdza dostępność zamówionych produktów i potwierdza zamówienie lub z jakiegoś powodu je odrzuca. Sprzedawca może również skontaktować się z użytkownikiem (klientem) za pośrednictwem numeru telefonu kontaktowego w celu weryfikacji danych lub zabezpieczenia dostawy. Po potwierdzeniu zamówienia dystrybutor (Expedico/InPost) poinformuje e-mailem o przewidywanym terminie dostawy.

6.6.3. Statki wysłane

Sprzedawca przygotuje zamówione produkty dla dystrybutora (Expedico/InPost), który zajmie się ich dostawą w uzgodnionym terminie.

6.7. Umowa kupna

Sprzedawca wystawi fakturę użytkownikowi, który kupi jeden z naszych produktów w sklepie internetowym, z wyszczególnieniem kosztów i wyjaśnieniem prawa do odstąpienia od zakupu poprzez zwrot zakupionego produktu na określonych warunkach (patrz punkt 10). Umowa kupna zawierana jest w języku polskym.

Umowa kupna między sprzedawcą a użytkownikiem (klientem) zostaje zawarta, gdy sprzedawca potwierdza zamówienie. Od tego momentu wszystkie ceny i inne warunki zakupu są stałe i dotyczą zarówno sprzedawcy, jak i użytkownika (klienta).

6.8. Zwrot towaru

Dokładamy wszelkich starań, aby zakupy były dla Ciebie jak najlepsze, ale zdajemy sobie sprawę, że czasami zdarza się, że produkt Ci nie odpowiada i musisz go wymienić, zwrócić lub reklamować.

Możesz wymienić, zwrócić lub zareklamować swoje zamówienie w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

Przed zwrotem paczki do naszego magazynu MUSISZ wypełnić Formularz online.

Wszelkie instrukcje, w tym adres do zwrotu paczki, otrzymasz na swój adres e-mail po wypełnieniu formularza online. Jeśli masz problem z wypełnieniem formularza online, skontaktuj się z nami pod adresem: info@fenzy.pl

WYPEŁNIJ FORMULARZ ONLINE

1. Zwracany produkt musi być w takim stanie, w jakim go otrzymałeś.

2. Produkt musi zostać zwrócony w stanie nienoszonym i niepranym w oryginalnym opakowaniu ze wszystkimi powiązanymi metkami. W przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do odmowy takiego zwrotu zgodnie z naszymi warunkami handlowymi.

3. Ze względów higienicznych i zdrowotnych ogranicza się zwrot następujących produktów:

- Nie przyjmujemy zwrotów kolczyków
- Kostium kąpielowy można zwrócić tylko wtedy, gdy folia ochronna nie została usunięta.
- Buty można zakładać wyłącznie w pomieszczeniach

4. W przypadku, gdy towar NIE zostanie zwrócony w takim samym stanie, w jakim otrzymał go klient, sklep internetowy Fenzy ZASTRZEGA SOBIE PRAWO do:
- odjąć 67 PLN (15 € )od ceny zakupu, jeśli artykuł jest BRUDNY
- odjąć 45 PLN (10€) od ceny zakupu, jeśli artykuł jest ZGNIECIONY
- odmówić zwrotu w przypadku, gdy artykuł jest ZNISZCZONY

 

1. WYMIANA

Bezpośrednia wymiana produktu poprzez formularz online nie jest możliwa.

Jeśli chcesz wymienić otrzymany przedmiot, po prostu wybierz opcję „zwrot pieniędzy" w internetowym formularzu zwrotu.

Postępuj zgodnie z instrukcjami dotyczącymi zwrotu przedmiotu, które zostaną przesłane na Twój adres e-mail po wypełnieniu formularza online.

Pieniądze za zwrócony produkt zostaną zwrócone na Twoje konto bankowe w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki w naszym magazynie.

WYPEŁNIJ FORMULARZ ONLINE

 

Możesz natychmiast zamówić żądaną wymianę na naszej stronie internetowej.

Wymiana zostanie wysłana w szacowanym terminie dostawy podanym na stronie internetowej.

Złóż nowe zamówienie

2. REKLAMACJA
Jeśli otrzymałeś niewłaściwy lub uszkodzony produkt, przepraszamy. Rozpatrzymy Twoją reklamację tak szybko, jak to możliwe.

Jeśli otrzymałeś niewłaściwy produkt, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@fenzy.pl

W przypadku otrzymania uszkodzonego produktu prosimy o przesłanie zdjęć uszkodzonego / wadliwego produktu do naszego działu obsługi klienta na adres info@fenzy.pl

3. ZWROT

Jeśli Twoje zamówienie nie odpowiada, możesz je zwrócić i wybrać opcję zwrotu pieniędzy.

PRZED wysłaniem paczki MUSISZ wypełnić formularz online. Wprowadź dokładne informacje o swoim koncie IBAN i właścicielu konta w formularzu online.

Wszystkie instrukcje, w tym adres do zwrotu przesyłki, otrzymasz na swój adres e-mail po wypełnieniu formularza online. Jeśli nie otrzymasz e-maila lub nie musisz wypełniać formularza online, skontaktuj się z nami pod adresem: info@fenzy.pl

WYPEŁNIJ FORMULARZ ONLINE

MUSISZ wydrukować podsumowanie formularza online, które otrzymasz w wiadomości e-mail i dołączyć je do przesyłki. W przypadku braku formularza w przesyłce zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji zwrotu do 60 dni.

NIE przyjmujemy przesyłek wysyłanych na nasz koszt.

Nie wybieraj usługi bez śledzenia i zachowaj dowód z numerem śledzenia przesyłki, dopóki nie zwrócimy Ci ceny zakupu.

Zwrócimy cenę zakupu w ciągu 14 dni od otrzymania paczki do naszego głównego magazynu.

Wprowadź dokładny numer konta IBAN (patrz przykład IBAN poniżej) oraz informacje o posiadaczu rachunku (imię, nazwisko i adres posiadacza rachunku IBAN) w formularzu online.

W przypadku błędnego IBAN proces zwrotu może się wydłużyć do 60 dni.

 

Koszt transakcji bankowej w przypadku zwrotu kosztów pokrywa Inteko d.o.o. i jest on dla Państwa bezpłatny.

Jeśli podasz nam nieprawidłowy numer IBAN, klient zostanie obciążony kosztami ponownej transakcji (23 PLN) przy ponownym przelewie. Dziękuję za zrozumienie.

Możesz przeczytać więcej o naszych warunkach w ogólnych warunkach

6.9. Dostawa

Sprzedawca dostarczy zamówione przez użytkownika (klienta) produkty w uzgodnionym terminie, partnerem dystrybucyjnym handlowca jest Expedico/InPost. W przypadku widocznych uszkodzeń opakowania lub towaru należy zwrócić się o pomoc do dystrybutora ( Dostawa). Kupujący nie jest zobowiązany do przyjęcia i może odmówić przyjęcia przesyłki, jeżeli opakowanie jest fizycznie uszkodzone, nie nosi śladów otwarcia lub zawartości lub jeśli towar w opakowaniu jest uszkodzony; jeśli kupujący przyjął paczkę, musi rozpocząć procedurę składania wniosku bezpośrednio u dystrybutora.

6.10. Zamówienia odrzucone lub nieprzyjęte

Kiedy klient składa zamówienie za pośrednictwem strony internetowej www.fenzy.pl, automatycznie zgadza się przestrzegać wszystkich warunków zakupu. Po skompletowaniu zamówienia klient wyraża zgodę na otrzymanie i opłacenie pełnej kwoty zamówienia (patrz Ogólne Warunki, punkt 6.2.).

Klient może odstąpić od umowy kupna-sprzedaży tylko w przypadku uprzedniego powiadomienia drogą mailową lub telefoniczną (warunki ogólne art. 6.6.1 i 6.6.2) przed wejściem zamówienia do realizacji. Jeśli zamówienie jest już przy odbiorze lub w sklepie sprzedawcy, a klient naruszy umowę odrzucając lub nie przyjmując zamówienia bez uprzedniej anulacji, sprzedawca (sklep odzieżowy Fenzy) ma prawo żądać zwrotu 82,00 zł, w tym opakowania , koszty wysyłki i zwrotu. Wydatki należy zwrócić na następujące konto bankowe: Inteko d.o.o., Slap 3E, 5271 Vipava, Słowenia; IBAN: SI56 0475 1000 0376 750

Jeśli nie zwróci pieniędzy w ciągu 8 dni od otrzymania powiadomienia, sprzedawca może zgodnie z prawem zażądać zwrotu pieniędzy.

6.11. Zamówienie w serwisie Fenzy.pl może złożyć każdy Klient posiadający miejsce zamieszkania na stałe lub czasowo w jednym z krajów UE, przy czym zamówienie takie zostanie zrealizowane tylko w przypadku, gdy adres dostawy zamówienia znajduje się w jednym z krajów, w których Sklep internetowy Fenzy posiada działający sklep internetowy oraz podpisaną umowę z dostawą.

Sklep internetowy Fenzy może dostarczyć paczkę do następujących krajów: Słowenia, Chorwacja, Włochy, Hiszpania, Portugalia, Niemcy, Austria, Rumunia, Słowacja, Czechy, Węgry, Polska, Grecja, Bułgaria, Litwa, Łotwa i Estonia

7. Roszczenia, spory sądowe i egzekwowanie prawa

Przedsiębiorca przestrzega odpowiednich przepisów dotyczących ochrony konsumentów, posiada skuteczny system rozpatrywania reklamacji oraz posiada osobę, która może skontaktować się z użytkownikiem (klientem) drogą e-mailową lub, w wyjątkowych przypadkach, telefonicznie w przypadku problemów. W przypadku problemów użytkownik (klient) może w każdej chwili skontaktować się z nami pod adresem e-mail: info@fenzy.pl. Proces rozpatrywania reklamacji jest poufny.

Przedsiębiorca w ciągu 5 dni roboczych potwierdzi otrzymanie reklamacji i poinformuje użytkownika (klienta) o przybliżonym czasie rozpatrzenia reklamacji oraz będzie na bieżąco informował go o przebiegu postępowania. Przedsiębiorca postara się jak najlepiej rozwiązać spór w drodze wzajemnego porozumienia. Jeżeli spór nie zostanie rozstrzygnięty polubownie, wyłączną jurysdykcję do rozstrzygnięcia sporu między przedsiębiorcą a użytkownikiem (klientem) będzie właściwy sąd w Lublanie. Przedsiębiorca i klient, jako uczestnicy handlu elektronicznego, wzajemnie uznają ważność wiadomości elektronicznych w sądach.

Niniejsze ogólne warunki i wszelkie spory między przedsiębiorcą a użytkownikiem (klientem) podlegają słoweńskiemu prawu materialnemu i procesowemu bez stosowania przepisów międzynarodowego prawa prywatnego, które wskazują na zastosowanie innego prawa.

Postanowienia Kodeksu obowiązkowego, ustawy o handlu elektronicznym, ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o ochronie konsumentów mają zastosowanie do wszystkich relacji, praw i obowiązków nieuregulowanych w niniejszych Ogólnych Warunkach.

8. Zmiany ogólnych warunków działalności

Użytkownik, który nie zgadza się na zmiany i / lub modyfikacje niniejszych Ogólnych Warunków, musi anulować swoją rejestrację w ciągu ośmiu dni od powiadomienia o zmianie i / lub modyfikacjach Ogólnych Warunków; w przeciwnym razie data ważności zostanie wzięta pod uwagę, a test nie zostanie zaakceptowany w innym przypadku. Anulowanie rejestracji musi być dokonane na piśmie dla przedsiębiorcy przez użytkownika.

Ostatnia aktualizacja: 25.03.2021

Akceptuję

Witryna Fenzy.pl wykorzystuje pliki cookies, aby umożliwić lepszą nawigację, bez przechowywania jakichkolwiek danych osobowych.